شمارہ یکم جون 2008

شمارہ نمبر: 187

اسرائیل کا ۶۰واں یوم ِپیدائش

June 1, 2008 // 0 Comments

اپنے وجود کے ۶۰ سالوں بعد اسرائیل بظاہر ختم تو نہیں ہو سکتا۔ اس کے شہریوں کے لیے سب سے عمدہ برتھ ڈے تحفہ واضح طور سے امن پیکیج ہی ہو گا۔ لیکن یہ آسمان سے ازخود تو نہیں ٹپکے گا اس کے لیے اسرائیل کو اپنے بازو پھیلانے ہوں گے اور اس کا پرتپاک استقبال کرنا ہو گا۔

ہندوستان کی اقتصادی ترقی کی حقیقت

June 1, 2008 // 0 Comments

ہندوستان ایک عظیم معاشی قوت کے روپ میں دیکھا تو جارہا ہے لیکن ہمیں اس سلسلے میں سوچنا چاہیے کہ دیکھ کون رہا ہے۔ کیا ہماری طرف دیکھنے والے وہی نہیں ہیں جو اعلیٰ درجے کے استحصال پسند واقع ہوئے ہیں، لوٹ کھسوٹ جن کی گھٹی میں پڑی ہوئی ہے اور جو کسی کو نوازتے ہی اس لیے ہیں کہ بعد میں نوچ سکیں؟

نیپال میں ۲۴۰ سالہ بادشاہت کا خاتمہ

June 1, 2008 // 0 Comments

گزشتہ جمعرات یعنی ۲۹ مئی کو نیپال سے دو سو چالیس سالہ بادشاہت کا خاتمہ ہو گیا۔ نیپال کی پارلیمنٹ کا اجلاس مذکورہ تاریخ میں دارالحکومت کھٹمنڈو میں سخت سکیورٹی انتظام کے ساتھ ہوا جس نے قرارداد منظور کر کے شاہ گیانیندرا کو تخت سے ہٹانے اور بادشاہت کو باضابطہ طور سے ختم کرنے کا اعلان کیا

بچے اور کمپیوٹر گیم

June 1, 2008 // 0 Comments

کمپیوٹر گیم بچوں پر اتنا طاری ہو گیا ہے کہ جب وہ نہیں کھیل رہے ہوتے ہیں تب بھی ان کی سوچوں کا رخ کمپیوٹر گیم کی چالوں کی طرف ہوتا ہے۔ یعنی یہ کھیل ’’مشغلے‘‘ سے زیادہ ’’لت‘‘ کی شکل اختیار کر چکے ہیں۔ بچے اپنی پڑھائی سے غافل ہوتے جارہے ہیں۔ ماں باپ کی بات نہیں مان رہے۔ خاص طور پر باہمی میل جول میں کمی کی وجہ سے ادب آداب سے بے بہرہ ہو رہے ہیں۔