شمارہ 16 جنوری، 2014

پندرہ روزہ معارف فیچر کراچی، جلد نمبر 7، شمارہ نمبر:2

ترکی میں بدعنوانی

January 16, 2014 // 0 Comments

تین سال قبل جب مشرق وسطیٰ میں عوامی بیداری کی لہر اٹھی تھی، تب پُرامید ڈیموکریٹس نے ترکی کو ایک اچھے ماڈل کی حیثیت سے دیکھنا شروع کیا تھا، جس نے اسلام کو اعتدال پسندی کے ساتھ اپناتے ہوئے معیشت کو بھی مستحکم کیا ہے۔ بدقسمتی کی بات یہ ہے کہ اہلِ عرب نے اس راہ پر گامزن ہونے سے گریز کیا ہے، جس پر ترکی گامزن ہے۔ اور دوسری طرف ترکی نے عرب دنیا کی پرانی اور جانی پہچانی راہ یعنی بدعنوانی اور مطلق العنانیت کو اپنالیا ہے۔

شام میں مغرب کی مشکلات

January 16, 2014 // 0 Comments

جہادیوں کی قوت بڑھنے سے بعض مغربی ادارے خاموشی سے شام کے صدر بشارالاسد سے رابطہ کررہے ہیں، جبکہ باقیوں کا خیال ہے کہ مذہبی اسلام پسندوں کے ساتھ کام کرنا چاہیے، جو شدت پسندوں کو مسترد کرچکے ہیں۔ لیکن مغربی پشت پناہی اتحاد کا حصہ بننے کو تیار نہیں ہیں۔

سیاسی اسلام

January 16, 2014 // 0 Comments

مولانا سید ابوالاعلیٰ مودودیؒ، جو سیاسی اسلام کو جنم دینے والے دو تین مفکرین میں شمار ہوتے ہیں، اگر آج زندہ ہوتے تو اسلامی دنیا کا سفر کرتے ہوئے انہیں چند معمولی سے خوشگوار اور بہت سے انتہائی ناخوشگوار تجربات کا سامنا ہوتا۔ ان کے انتقال کے بعد آج پاکستان (بالخصوص افغانستان سے ملحق علاقوں میں) اُن کی قائم کردہ جماعتِ اسلامی ایک مٔوثر اور منظم سیاسی قوت ہے۔

اخبار تحقیق کا دو لسانی نشریہ جاری کر دیا گیا

January 16, 2014 // 0 Comments

بین الاقوامی اسلامی یونیورسٹی، اسلام آباد کے تحقیقی ادارہ، ادارۂ تحقیقاتِ اسلامی کا دو لسانی نشریہ ’’اخبار تحقیق‘‘ ذرائع ابلاغ کے لیے جاری کر دیا گیا ہے۔ یہ نشریہ دو سال کے انقطاع کے بعد ۲۰۱۳ء کے خصوصی شمارہ کی حیثیت سے جاری کیا گیا ہے۔ اس شمارے کی خاص بات یہ ہے کہ یہ پہلی بار اردو کے علاوہ عربی میں بھی شائع کیا گیا ہے۔

معروف اسکالر ڈاکٹر معین الدین عقیل کے لیے جاپان کا اعلیٰ ترین سول اعزاز

January 16, 2014 // 0 Comments

شہنشاہ جاپان Akihito نے عالمی سطح کی ۴۰ ممتاز شخصیات کو ان کی علمی اور تہذیبی خدمات کی ستائش میں جاپان کا اعلیٰ ترین سول اعزاز “Order of the Rising Sun” دیا ہے۔ ان شخصیات میں پاکستان کے نامور محقق اور جامعہ کراچی کے شعبہ اردو کے سابق صدر پروفیسر ڈاکٹر معین الدین عقیل بھی شامل ہیں، جنہیں ان کی خدمات کے اعتراف میں اعلیٰ ترین اعزاز سے نوازا گیا ہے۔